MyVIP bejelentkezés
A MyVIP bejelentkezés normál esetben nem okozhat nehézséget, de olykor előfordulhat, hogy nem járunk azonnal sikerrel. Ekkor a következőkkel próbálkozhatunk:
- 1. Ellenőrizzük, hogy a beírt email-címünket adtuk-e meg a regisztrációkor. (Lehet, hogy még egy régebbi emaillel csatlakoztunk a rendszerbe.)
- 2. Helyesen írtuk be az emailcímet és a jelszót? Próbálkozzunk újból, ügyelve a kis- és nagybetűkre, a Caps Lock állapotára és a billentyűzet nyelvi kiosztására.
- 3. Jelszavunkat időközben lecseréltük, vagy más változtatta meg. (Illetéktelen?) Válasszuk az Elfelejtett jelszó opciót!

Link: http://myvip.com
- 4. Lehetséges, hogy a MyVIP karbantartás vagy más hálózati probléma miatt nem elérhető.
- 5. Ha munkahelyünkről próbálnánk bejelentkezni sikertelenül, lehetséges, hogy a helyi rendszergazda tiltólistára helyezte az oldalt. (A munkáltatók többsége nem rajong a dolgozók munkaidőben végzett ilyen irányú közösségi tevékenységéért.) Otthon ellenőrizzük az elérhetőséget.
- 6. Böngészőnk nem működik megfelelően. Töröljük a sütiket (CTRL+SHIFT+DELETE), indítsuk újra a böngészőnket, vagy próbáljuk meg a belépést más böngészőből.
- MyVIP belépés
- MyVIP meghívó
- MyVip elfelejtett jelszó
- MyVIP regisztráció
- MyVIP bejelentkezés